Pomozi razvoju turizma opštine Apatin!

21.06.2016 13:51

Turizam je delatnost koja ima moć da pokrene i niz drugih. Zahvaljujući turističkim posetama određenom mestu povećava se promet u lokalnim prodavnicama, plasman poljoprivrednih i drugih prehrambenih proizvoda je veći, ugostiteljski objekti su puniji, službe prevoza više rade itd.

Sve ovo nužno dovodi do povećane potrebe za radnom snagom i do otvaranja novih radnih mesta što doprinosi lokalnoj ekonomiji i sveopštem standardu života lokalne zajednice.

Zbog toga turistički razvoj, u našem slučaju opštine Apatin, ne treba da bude samo cilj lokalne samouprave, turističke organizacije i turističkih klastera i udruženja već svih građana. Sutra se svakom pojedincu ili njemu nekom bliskom, zahvaljujući pravilnom razvoju turizma, može rešiti pitanje radnog mesta. Nebitno da li po struci bio konobar, fizioterapeut, prevodilac, fitnes instruktor ili građevinski radnik.

Pa prema tome pozivamo sve građane opštine Apatin da doprinesu turističkom razvoju. Prvi značajni ispit pred nama su "Apatinske ribarske večeri", nek svako doprinese u skladu sa svojim mogućnostima, a mi dajemo i neke konkretne predloge koje većina građana može da ispoštuje:

  1. Program ribarskih večeri podelite na svom profilu društvenih mreža i pozovite prijatelje iz drugih gradova ili država da u tom periodu posete Apatin.
  2. Afirmativno govorite o turističkim lokalitetima opštine koji to zaslužuju. Neka svaki Apatinac bude jedan PR :)
  3. Vodite računa o ekologiji i uređenosti grada i okoline, opomenite one koji to ne rade. Budite odgovorni prema mestu u kom živite i dajte pravi primer drugima.
  4. Ukoliko imate vremena i mogućnosti uredite vaš travnjak ili fasadu. Lepotu nekog mesta ne čini samo trg ili glavna ulica već sveukupni utisak.
  5. Prema turistima i gostima grada se ponašajte kao pravi domaćini, dajte im ispravnu i korisnu informaciju ukoliko je traže od vas.
  6. Poštujte rad i trud lokalnih preduzetnika. Svaki dinar koji oni zarade će najverovatnije ostati u našoj opštini.
  7. Kada kritikujete pokušajte biti konstruktivni i dobronamerni, a idealno bi bilo kada bi uz kritiku dodali i predlog rešenja problema
  8. Ne jurite laku i brzu zaradu. Iskorištavanje turista donosi kratkoročni benifit. Dobar i pošten odnos pravi dugoročan rezultat i za vaše privatno poslovanje i za destinaciju u celini.
  9. U Apatinu uvek budite više domaćini nego turisti :)